Veelgestelde vragen

Veel gestelde vragen 

Wat zijn de verzendkosten? Je betaalt €4,95 verzendkosten voor bestellingen tot €75,-. Verzenden is gratis voor bestellingen van €75,- of meer. Je bestelling wordt verzonden met DHL en je kunt kiezen voor verzending naar een DHL-afhaalpunt of voor verzending rechtstreeks naar je huisadres.  

Wat kost het om een meubelstuk te laten bezorgen? Heb je een meubelstuk bij ons gevonden maar lukt het je niet deze zelf op te halen, dan is bezorgen ook mogelijk. In overleg bezorgen we binnen de provincie Groningen in sommige gevallen zelf. Woon je verder weg? Dan is het regelen van een koerier via Brenger een makkelijke oplossing. We spreken samen een ophaaldatum af waarna je eenvoudig zelf een koerier boekt via Brenger.nl.

Neem gerust contact met ons op als je hier vragen of hulp bij nodig hebt! 

Ik kan bij het uitchecken kiezen voor de optie 'Opsparen'. Wat houdt dit in? Doe je vaker een aankoop bij Mia Maria en vind je het zonde om steeds verzendkosten te betalen? Als je kiest voor opsparen kun je jouw bestelling tot 6 weken bij ons op de plank laten liggen. Aan het einde van de termijn verzamelen we jouw bestellingen en verzenden we ze in één pakket naar het door jou opgegeven adres. Tot die tijd reken je de aankopen af zonder zendkosten te betalen - die betaal je pas als we verzenden. Kies in het bestelproces voor 'opsparen' en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.  

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden? Je bestelling wordt binnen 2 werkdagen verzonden. Vul je emailadres in bij het bestellen, dan krijg je een seintje wanneer je pakket onderweg is. Is er haast bij, bijvoorbeeld voor een last minute cadeautje? Stuur ons gerust een berichtje, dan kijken we of we er vaart achter kunnen zetten! 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd? Dat hangt af van welke bezorgdienst je hebt gekozen. In het bestelproces kun je kiezen uit twee verschillende opties:  

  • Huisadres: In dit geval wordt je bestelling naar het opgegeven huisadres verzonden met DHL. In de meeste gevallen wordt het pakket de volgende werkdag geleverd. Vul je emailadres in bij het bestellen, dan krijg je automatisch een Track & Trace nummer toegezonden wanneer je bestelling onderweg is.   
  • DHL-afhaalpunt: In dit geval wordt je bestelling naar het dichtstbijzijnde DHL—afhaalpunt verzonden. In de meeste gevallen wordt het pakket de volgende werkdag geleverd. Vul je emailadres in bij het bestellen, dan krijg je een mailtje wanneer je bestelling klaar ligt.  

 

Ik wil mijn bestelling graag ophalen. Wanneer kan dat? Kies in het bestelproces voor  'afhalen'. We nemen zo snel mogelijk contact met je op voor het maken van een ophaalafspraak. Dit kan vaak al op heel korte termijn.      

Ik heb een verkeerd afleveradres ingevuld. Wat nu? Indien je een verkeerd of incompleet afleveradres hebt doorgegeven stuur ons dan zo snel mogelijk een berichtje met de juiste adresgegevens, zodat we het adres bij je bestelling kunnen corrigeren. Ga hiervoor naar de contactpagina  

Waar kan ik een klacht indienen? Als je ergens ontevreden over bent komen we graag met je tot een oplossing. Lees meer over het indienen van een klacht op deze pagina

Ik heb een andere vraag. Staat je vraag er niet bij? Stuur ons dan gerust een bericht via de contactpagina.